onsdag den 23. januar 2013

Onsdag!♥...

Jep så er det blevet onsdag, og den har skam været som alle andre onsdage. ♥. Der ligger stadig 2 syge hjemme hos mig, min far og min søster.. Øv!. Så igen idag har jeg været lidt af en husmor. Jeg har gået en dejlig lang tur med min prinsesse (min hund), Min søster var med, så det var lidt hyggeligere..Så har jeg drukket varm kakao, og spist peanuts kager..Nam nam♥. Nok om det.  Har taget lidt billeder i løbet af dagen, og tænkte at jeg lige ville dele dem med jer. 







En lækker kakao



 Dagens look ♥..













Så er der hygge ♥..













Lidt sjov med kameraret! :P..

















Mit dejlige værelse.. :P








Det var lige de billeder jeg tog i løbet af i dag. 
Nyder i det gode vejr?.
Elsker i ikke også bare kakao og hygge?
Hvad laver i sådan en typisk onsdag.. 

Skriv i kommentaren. KNUS! Anna


Ingen kommentarer:

Send en kommentar